هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان زیر نظر محمدرضا اسلامی و مهمد بچیروویچ آغاز خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال از 23 بسکتبالیست جوان برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده که این بازیکنان از امروز وارد اردو می‌شوند که طبق برنامه فدراسیون محمدرضا اسلامی این بسکتبالیست‌ها را زیر نظر خواهد داشت.

 

این مرحله از اردوی تیم ملی تا جمعه ادامه خواهد داشت و جوانان که باید مرداد امسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند تمرین‌هایشان را زیر نظر سرمربی قبلی خود ادامه خواهند داد. البته مهمد بچیروویچ نیز تمرین جوانان را زیر نظر خواهد داشت.

 

فدراسیون بسکتبال پیش از این از حضور یک مربی خارجی در ایران به عنوان سرمربی جوانان صحبت کرده بود و که قرار شده تا هفته‌های آینده به ایران بیاید اما تا این مدت اسلامی جوانان را زیر نظر خواهد داشت.

 

البته فدراسیون اعلام کرده بود که با آمدن مربی خارجی محمدرضا اسلامی در کادرفنی حفظ می‌شود.

 

محمدرضا مشحون در همین رابطه به ایسنا گفت: تا زمانی که سرمربی جوانان انتخاب شود آقای بچیروویچ به عنوان سرمربی تیم را زیر نظر دارد.

 

دانیال اسکندری، امیرمحمد بادری، علی الله‌وردی، عبدالصمد سرودی، محمدرضا بهرام‌زاد، محمد یوسف‌وند، آرش بنی‌مهدی، مهدی جعفری، برزین بابان، سید‌ابوالفضل سیدی، امین امیرآقاجان، کامیار صادق‌زاده، نوید رضایی‌فر، علیرضا قمری، مهران رضایی، محمد خرمشاهی‌، مهیار مهر، معین مراد‌حاصل، علیرضا معززی، امیرحسین نوری، سهیل فرهادی، محمدرضا رضایی و آرمی نظریان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.




برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:36 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar